Comissió de Cultura / Formació | Departament Internacional ICAB | Institucions

Càpsules formatives en Dret Internacional en obert

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ofereix en obert càpsules formatives sobre diferents continguts jurídics d'actualitat. Entre d'altres, s'ofereixen càpsules en l'àmbit del dret internacional. La iniciativa respon a la voluntat de continuar oferint formació i serveis malgrat la situació provocada per la COVID-19.
Thu Jan 14 08:00:00 CET 2021

Des de la pàgina web de l'ICAB s'ofereix l'accés als vídeos en els àmbits de compliance, dret civil, dret concursal, dret de consum, dret de família, dret de la infància i l'adolescència, dret fiscal, dret laboral, dret mercantil, dret penal, dret processal, dret sanitari, benestar, internacional dones advocades, responsabilitat civil i assegurances i segona oportunitat, que s'aniran ampliant en els propers dies.

>> Accedeix a les càpsules vídeo formatives al web i a Vimeo.

El llistat de càpsules en Dret Internacional que estan disponibles actualment és el següent:

Càpsula Internacional: "Maternitat subrogada i emergència Covid-19" , per Fiammetta Capecchi, Member of the Comissioni Rapporti Internazionali.

"Labour law measures adopted in the UK during the COVID-19 pandemic", per Philip Henson, employment Lawyer and Chair of the Law Reform Committee of the Westminster and Holborn Law Society.

"French Government's emergency measures - Contract Law", per Nathalie Cazeau, Director of the Franco-Spanish Commission of the Paris Bar.

"Situació actual del Dret de Família a Anglaterra i Gal·les", per Carolina Marín Pedreño, presidenta de Westminster and Holborn Law Society. Membre de l'Acadèmia Internacional d'Advocats de Família.

“Obligacions contractuals i responsabilitat, amb atenció als contractes de lloguer i préstec”, per Niccolò Lasorsa Borgomaneri, membre de la Comissione Rapporti Internazionali de l'Ordine degli Avvocati di Milano.

"COVID-19 in Germany - The most relevant legal answers", per Anthony Trentin, soci a l'oficina de Frankfurt de BEITEN BURKHARDT i membre del grup de Banca/Finances i Mercats de Capital.