Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Màsters | Formació ICAB

Celebrat a l’ICAB l’acte de lliurament de diplomes dels Màsters d’Especialització Jurídica 2021-2022

La Sala d’Actes del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona ha acollit el dimarts 19 de juliol de 2022 l’acte de lliurament a l’alumnat de la promoció 2021-2022 dels Màsters d’Especialització Jurídica de l’ICAB.

Tue Jul 19 15:43:15 CEST 2022

L’acte ha estat presidit pel diputat de la Junta de Govern responsable de l’àrea de Formació del Col·legi Carles Garcia Roqueta.

Més de 160 alumnes han assolit els mèrits per obtenir el títol i han rebut els seus diplomes per parts dels següents membres dels comitès científics dels Màsters: Yvonne Pavía, com a codirectora del Màster en Dret Concursal; Ramon Casanova i María Giraldez, com a codirectors del Màster en Dret de família i successions; Enrique García Echegoyen, com a codirector del Màster en Dret Laboral i Recursos Humans; Sílvia Cano, com a membre del comitè científic del Màster en Dret Fiscal; Daniel Vázquez, com a Director del Màster en Dret dels Negocis; Cristina Rodríguez , com a membre del comitè científic del Màster en Advocacia penal; Júlia Bacaria com a membre del comitè científic del Màster en Societat de la Informació; Jordi Casajoana, com a Director del Màster en Mediació i ADR; Francisco Bonatti, com a Director del Màster en Compliance; Chantal Moll de Alba, com a membre del comitè científic del Màster d’immobiliari i Inmaculada Barral  i Carles Garcia Roqueta, com a codirectors del Postgrau de Consum.

L’acte ha estat conduït per la periodista Judith Abad.

Enhorabona a tothom per aquest nou títol acadèmic!