Observatori dels Drets de les Persones | Observatori dels Drets de les Persones

L'Observatori dels Drets de les Persones analitza el pacte europeu de migració i asil en el marc d'un nou Diàleg itinerant ICAB-ICAM

Interessant Diàleg itinerant ICAB-ICAM sobre el pacte europeu de migració i asil (ODS 10 - ODS 16) a l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) el dilluns 25 de març de 2024.

Mon Mar 25 21:00:00 CET 2024

El degà de l’ICAB, Jesús M. Sánchez, ha presentat aquest acte, que ha comptat amb les ponències expertes de l'eurodiputat Juan Fernando López Aguilar (per ZOOM), un dels principals impulsors del pacte; del catedràtic de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) Eduardo Rojo Torrecilla; i de l'experta en migracions i copresidenta de l’Observatori de Drets de les Persones del Col·legi Erika Torregrossa Acuña.

Tots ells, magníficament moderats per l’advocada Maria Helena Bedoya.

L’Observatori dels Drets de les Persones de l'ICAB ha organitzat aquest debat amb la finalitat d'analitzar els reptes complexos de la migració a Europa, de forma que es respectin els DDHH, es fomenti la solidaritat entre els Estats membres i s'assegurin la seguretat i el benestar, tant de les persones migrants com de les societats d'acollida.

VÍDEO DEL DIÀLEG ITINERANT ICAB-ICAM SOBRE EL PACTE EUROPEU DE MIGRACIÓ I ASIL. ODS 10 – ODS 16

Diàleg itinerant ICAB-ICAM sobre el pacte europeu de migració i asil. ODS 10 – ODS 16 | ICAB · Advocacia BarcelonaVimeo.