Departament Internacional | Departament Internacional ICAB | Titulars

La diputada de l'ICAB Rosa Isabel Peña clausura la Joint Family Law Conference 2023 i inaugura una jornada sobre la propietat de l'habitatge als EUA i Espanya

La diputada de la Junta de Govern de l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) Rosa Isabel Peña ha participat aquest dimecres, 18 d'octubre de 2023, en dos actes institucionals a la seu col·legial.

Wed Oct 18 17:08:00 CEST 2023

En primer lloc, ha clausurat la Joint Family Law Conference and Networking Exchange Barcelona-Georgia 2023. Aquestes jornades de la State Bar of Georgia han comptat amb un complet programa de sessions de treball sobre el Dret de Família a nivell internacional, amb una especial atenció a la custòdia internacional.

Aquest interessant programa d'intercanvi que ha acollit l'ICAB ha esdevingut una excel·lent oportunitat per conèixer aquest àmbit del Dret a través d’una potència mundial com els Estats Units, ha facilitat establir nous contactes amb l’advocacia americana i posar les bases per establir sinergies futures.

Seguidament, Rosa Isabel Peña també ha presentat la conferència La propietat de l’habitatge i els seus límits als Estats Units i Espanya, juntament amb Chantal Moll de Alba, vicepresidenta de la Secció de Dret Civil de l'ICAB i directora de la Càtedra de Dret Registral de la Universitat de Barcelona; Noemi Blázquez Alonso, presidenta de la Comissió de Relacions Internacionals; i Alba Ródenas-Borràs, presidenta de la Secció de Dret Internacional i de la Unió Europea del Col·legi.

Aquest acte ha comptat amb la participació com a ponents de Ryan Rowberry, catedràtic a la Georgia State College of Law (Atlanta) i director del Center for the Comparative Study of Metropolitan Growth i Julio Ponce, catedràtic de Dret Administratiu de la Universitat de Barcelona i director de la càtedra d'Habitatge.

Ampliar coneixements en l'àmbit jurídic i el networking són claus en l'exercici de l'advocacia.