Notes de Premsa

NOTA DE PREMSA: La Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort promou el coneixement dels Drets Humans entre nens i nenes a través del “Concurs de Dibuix Infantil”

Els treballs es podran lliurar fins al proper 31 de gener del 2024

Thu Jan 18 16:27:00 CET 2024

Barcelona, 18 de gener del 2024. Amb motiu del 75è aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans, la Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort organitza el “Concurs de Dibuix Infantil”. Amb aquesta iniciativa es vol promoure el coneixement entre nens i nenes dels drets recollits en aquest document, que estableixen els Drets considerats bàsics i que s'apliquen, sense excepció, a tots els éssers humans.

Els treballs artístics presentats han d’il·lustrar algun dels drets que apareixen a la Declaració Universal dels Drets Humans, com per exemple, el Dret a rebre una educació i poder anar a l’escola; el Dret a tenir aquelles coses necessàries per una vida còmode i saludable, com són el menjar, roba, llar i atenció mèdica així com el Dret a descansar, a tenir temps lliure i a gaudir de vacances

El concurs té dues categories: una per als concursants de primer, segon i tercer de primària i l’altra, per als estudiants de quart, cinquè i sisè de primària.

La data límit de presentació de treballs serà el 31 de gener de 2024.

Les entitats representades en el Patronat de la Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort són l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), el Consejo General de la Abogacía Española (CGAE), el Consell dels Il·lustres Col·legis d’Advocats de Catalunya (CICAC) i la Federació de Col·legis d’Advocats d’Europa (FBE).