Formació Internacional | Formació ICAB | Formació Internacional

Programa de beques Academy of European Law: ERA

Coneixeu un/a advocat/da que pugui beneficiar-se d'una formació en dret de la UE però que no pugui pagar el cost de participar-hi? L'Academy of European Law (ERA) gestiona un programa de beques per garantir que totes les persones professionals del Dret dels estats membres de la UE i dels països candidats tinguin l'oportunitat de participar en una formació professional sobre Dret Europeu.

Mon Mar 21 15:22:00 CET 2022

La pandèmia del coronavirus continua causant incertesa, però la gran majoria dels seus esdeveniments del 2022 tindran lloc de manera presencial o en un format híbrid.

El programa de beques de l’ERA està obert actualment per sol·licitar participar als seus esdeveniments fins a finals de setembre. Les sol·licituds s'han de presentar com a màxim dos mesos (per a esdeveniments presencials) o un mes (per a esdeveniments en línia) abans de l'acte.

Visiteu el lloc web de l'ERA per més informació:

Summer Courses i altres esdeveniments  el 2022

Notes importants

Si us plau, llegiu atentament la informació següent abans de començar la vostra sol·licitud de beca:

• Les beques només es concedeixen per a un esdeveniment i, en principi, les persones candidates que ja hagin rebut una beca no se'ls tornarà a concedir cap beca.
  • Les beques no s'apliquen als cursos d'idiomes.
  • Els i les sol·licitants no s'han de registrar en cap esdeveniment abans d'obtenir una decisió sobre la seva sol·licitud de beca.
  • Els i les sol·licitants han de presentar una sol·licitud en línia explicant com seria de rellevant el curs per a la seva pràctica legal i per què no poden cobrir els costos de participació.
  • Es demanarà a les persones amb beca concedida que facin entrega d’un informe sobre com han fet ús de la beca en la seva feina.
  • Termini de presentació de sol·licituds:

1 mes abans de la conferència (per a esdeveniments en línia)

2 mesos abans de la conferència (per a esdeveniments presencials)

Acadèmia de Dret Europeu (ERA). Amb el suport de la Unió Europea

Correu electrònic: info@era.int

Per obtenir més informació, visiteu el lloc web www.era.int