Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ)

Prorroguem període d'inscripcions a la Trobada Internacional 'The Value of Young Professionals' fins dijous 28 a les 23,59h!

La trobada internacional de joves professionals de tots els sectors es realitzarà el 30 d’abril a la seu del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona. Inscriviu-vos!
06/04/2016

Els preus d’inscripcions variaran segons la modalitat desitjada:

1. 60 €: Programa Complert (esmorzars, dinar i sopar)
2. 90 €: Programa Complert (esmorzars, dinar i sopar) + 1 acompanyant al sopar.
3. 40 €: Programa Acadèmic (esmorzar i dinar inclosos, sense sopar).
4. 40 €: Només Sopar (IVA inclòs).

Us recomanem que considereu especialment les opcions 1 i 2.

• ENLLAÇ D'INSCRIPCIONS (fins dijous 28 d'abril a les 23.59)*

(*Cal tenir en compte que per realitzar la inscripció cal ser usuari registrat del web col·legial)

PROGRAMA: disposeu del mateix a peu de pàgina.

QUI L’ORGANITZA?

Les següents entitats:

• El GAJ Barcelona
  • L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona
  • La 'European Young Bar Association' (EYBA)
  • La Jove Cambra Internacional de Catalunya (JCI)
  • La Federació d’Associacions de Joves Emprenedors i Empresaris de Catalunya (FAJEEC)

PER QUÈ AQUEST ESDEVENIMENT?

Perquè des de les diferents entitats organitzadores creiem en els joves professionals i estem treballant per fer possible un esdeveniment que contribueixi al seu reconeixement i a la seva visibilitat.

DURANT LA TROBADA PODRÀS

· Aprendre de joves professionals de diferents sectors, de la seva experiència i intercanviar idees.
· Desenvolupar les teves habilitats i el teu talent.
· Analitzar la situació dels joves professionals a nivell internacional.
· Discutir tendències internacionals en la contractació de joves professionals.
· Ampliar la teva xarxa de contactes.
· Descobrir i aprofundir la teva experiència d’una ciutat tan dinàmica com és Barcelona!

COM?

Mitjançant una jornada amb conferències, taules rodones, formació i activitats de networking.

La trobada es farà íntegrament en anglès.

QUI POT PARTICIPAR?

Joves professionals de tots els sectors, entre 18 i 45 anys.

ON ES FARÀ?

A l’l·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona: c/ Mallorca, 283, Barcelona

Pròximament us farem arribar informació més detallada de l’esdeveniment.

En qualsevol cas, per qualsevol dubte, podeu enviar-nos un e-mail a advocatsjoves@icab.cat

GAJ Barcelona

Potenciant els joves professionals & Valorant el seu talent

PÀGINA WEB

• Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona)

Torneig de pàdel del GAJ el 9 d'abril de 2022

Us informem que el dia 9 d'abril de 2022 celebrarem el proper torneig de PADEL GAJ al PADEL INDOOR BADALONA http://padelindoorbadalona.com/. El campionat, en modalitat Americà, començarà a les 09.30 hores i acabarà a les 11.30 hores.
  • Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ)

Afterwork del GAJ el 10 de març de 2022

El Grup de l'Advocacia Jove (GAJ) del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona organitza un nou Afterwork el dijous 10 de març de 2022, a les 19:30h, al restaurant "El Cinco" de Barcelona (Plaça Joan Llongueras, 5, 08021 Barcelona).
  • Comissió d'Estrangeria | Comissió de Justícia Penal Internacional | Comissió de Relacions Internacionals | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia | Notes de Premsa

Projecte de l'Advocacia de Barcelona "Ukrainian Population Assistance"

La Junta de Govern de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, el passat dijous 24 de febrer de 2022 va fer pública la seva condemna a la declaració unilateral de guerra i invasió d'Ucraïna per part de Rússia.