Transformació Digital | Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB

SAVE THE DATE! Curs de Formació com a Delegat de Protecció de Dades 2018!

Sessió informativa sobre el curs el dijous 15 de febrer, a les 18.30h, a la seu col·legial.
Tue Jan 30 00:00:00 CET 2018

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza del 12 de març al 28 de maig de 2018 una nova edició del Curs de Formació com a Delegat de Protecció de Dades, segons els requisits de competències requerides en l’esquema de Certificació de Delegats de Protecció de Dades de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (en endavant AEPD-DPD).

L'aprovació del Reglament UE del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, Reglament General de Protecció de Dades (des d'ara RGPD), ha introduït en l'ordenament europeu la figura del Data Privacy Officer-Delegat de Protecció de Dades.

Això genera una important oportunitat professional, atès que el col·lectiu dels Llicenciats/Graduats en Dret i de l'Advocacia esdevé un destinatari natural per a aquesta nova professió, la implantació i designació de la qual, tant en organismes públics i organitzacions privades, serà obligatòria.

El coordinador del curs és Jordi Ferrer Guillén, advocat i professorat del Departament d’Operacions, Innovació & Data Sciences de ESADE - Universitat Ramon Llull.

Properament us donarem més detalls sobre el curs i les inscripcions, però feu un forat a les vostres agendes.