Centraleta ICAB | Sant Raimon de Penyafort

Sant Raimon de Penyafort 2023: la casa de la ciència jurídica. INSCRIPCIONS OBERTES!

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona presenta la que serà la gran festa de l’advocacia: la commemoració de Sant Raimon de Penyafort, que any rere any esperem amb gran il·lusió i celebrem amb els millors dels nostres sentiments http://www.santraimon.cat

Mon Jan 23 09:00:00 CET 2023

Serà una ocasió immillorable per retrobar-nos i compartir alegries, activitats lúdiques i actes culturals, amb la Coral, el grup de Teatre o els partits de pàdel i de futbol. També per veure les dots oratòries, d’una forma diferent i enginyosa, dels joves advocats i advocades participants en el tradicional concurs Amadeu Maristany; les visites culturals, així com el Diverticab i la xocolatada, propostes pensades perquè els més petits hi puguin gaudir.

Al mateix temps, la festivitat de Sant Raimon de Penyafort ens brinda l’oportunitat idònia per continuar oferint a l’advocacia una formació basada en el rigor i l’excel·lència, sent aquest un dels nostres màxims objectius per fer de l’ICAB la casa de la ciència jurídica. Els qui exercim la professió de l’advocacia hem d’estar en disposició de donar sempre el millor servei, tant en benefici de la ciutadania, en cada cas i en cada assumpte que amb responsabilitat i honestedat assumim, com en interès i defensa de l’Estat de Dret i de les llibertats més fonamentals. En aquest sentit, des de l’ICAB creiem fermament en una formació de qualitat, que és aquella que a més del minuciós coneixement teòric i pràctic de l’ordenament jurídic, s’impregna dels principis i els valors deontològics que necessàriament han d’inspirar l’exercici de la nostra professió.

D’altra banda, ocupen un lloc destacat en el programa d’enguany les activitats coordinades des de l’Àrea d’Internacional del Col·legi, com són les “Trobades de Barcelona-Memorial Jacques Henry” o “l’International brunch”, que ens donen la possibilitat d’obrir-nos a la resta del món i reforçar els llaços amb altres institucions que com l’ICAB comparteixen la visió del Dret al servei de les persones.

Finalment, retrem homenatge als companys i companyes que han complert 25 anys en aquesta Corporació, així com els que han confiat en nosaltres durant 50 anys en una Sessió Solemne en què farem el lliurament dels diferents Premis i Medalles del Col·legi, en reconeixement als qui, amb el seu exercici, han demostrat ser un veritable exemple de professionalitat, però sobre tot, d’una condició humana inspiradora inigualable.

#SantRaimon23