Activitats Socials (Coral, Teatre i Futbol) | Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Sant Raimon de Penyafort | Titulars

#SantRaimon23: Èxit de la Coral de l'ICAB en la seva primera interpretació del Rèquiem de Mozart

Memorable concert de la Coral del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona amb motiu de la festivitat de Sant Raimon 2023. Ple de gom a gom a l'església de la Bonanova per escoltar la posada en escena del Rèquiem de Mozart per part dels companys i companyes formen part de la Coral de l’ICAB i que amb molta il·lusió compaginen la passió pel Dret amb el cant.

Thu Feb 09 14:21:00 CET 2023

La Coral ha estat dirigida aquest 9 de febrer de 2023 per Òscar Salvador, i ha comptat amb la participació de la Beat Symphony Orchestra, Olga Miracle (soprano), Magda Pujol (contralt), Emili Gispert (tenor) i Daniel Morales (baríton).

Gran inici de la commemoració dels 25 anys de la Coral de l'ICAB.

Moltes felicitats per aquest nou èxit!