Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya | Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya

Sebastián Sastre Papiol llegeix el seu discurs d'ingrés a l'Acadèmia de Legislació i Jurisprudència de Catalunya a la Sala d'Actes de l'ICAB

El dimarts 6 de febrer de 2024, l’Acadèmia de Legislació i Jurisprudència de Catalunya ha celebrat la Sessió Pública i Solemne de discurs d’ingrés com a acadèmic de número de l’Il·lm. Sr. Sebastián Sastre Papiol a la Sala d’Actes del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona.

Tue Feb 06 21:59:00 CET 2024

Aquest acte ha estat presidit pel president de l’Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya Excm. Sr. Francesc Tusquets, juntament amb el degà de l’Il·lustre Col·legi de l‘Advocacia de Barcelona,Excm. Sr. Jesús M. Sánchez, i altres membres de l'Acadèmia com la vicepresidenta, Excma. Sra. Mª Eugènia Alegret; el censor, Hble. Sr. Joan Egea; el secretari, Il·lm. Sr. Joaquín Tornos; i el tresorer, Il·lm. Sr. Antonio Cumella.

Com marca la tradició, la sessió s'ha iniciat amb la lectura de les dades de nomenament del recipiendari. A continuació, l’acadèmic recipiendari, Il·lm. Sr. Sebastián Sastre Papiol, acompanyat del seus dos padrins, Excm. Sr. Eugeni Gay Montalvo i Il·lm. Sr. Joan Josep López Burniol, ha llegit el discurs d'ingrés amb el títol “La juventud y la exoneración del pasivo insatisfecho en el concurso de acreedores de las personas físicas (El mecanismo de la segunda oportunidad)”.

En aquesta ocasió, l’acadèmic honorari Il·lm. Sr. Ignacio Sancho Gargallo ha respost el discurs en nom de l’Acadèmia.

La clausura de l’acte ha anat a càrrec del president de l’Acadèmia, l'Excm. Sr. Francesc Tusquets. Tot seguit la Coral de l'ICAB ha interpretat de manera magnífica diverses cançons del seu repertori.

L’acte ha comptat, alhora, amb l’assistència de la tresorera de la Junta de Govern de l'ICAB, Yvonne Pavía, la presència de juristes de la societat civil catalana, així com dels familiars del nou acadèmic i bona part dels companys acadèmics/ques.

Moltes felicitats!