Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya | Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya

Celebrades les "Jornades Registrals amb l’Acadèmia" al Círculo Ecuestre

Aquest 10 de gener de 2023 s'ha celebrat l’espai d’anàlisi i reflexió “Jornades Registrals amb l’Acadèmia”, organitzat per l’Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya (AJLC) i el Deganat dels Registradors de la Propietat, Mercantil i Béns Mobles de Catalunya.

Wed Jan 10 19:00:00 CET 2024

Aquesta iniciativa pretén constituir-se com un marc per impulsar l’exposició i el debat de la jurisprudència en matèria de Dret civil a Catalunya. A l'acte ha assistit el president del Tribunal Arbitral de Barcelona (TAB) i diputat de la Junta de Govern de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), Frederic Munné.

Han donat la benvinguda a l’acte Vicente J. Garcia-Hinojal López, degà autonòmic dels registradors de Catalunya i Francesc Tusquets i Trias de Bes, president de l’AJLC.

Han intervingut en aquesta primera Jornada Registral amb l’Acadèmia, celebrada al Círculo Ecuestre, Maria Eugènia Alegret i Burgués, vicepresident de l’AJLC; Joan Egea Fernández, censor de l’AJLC, i Igor Prieto García, registrador de la propietat. Ha moderat l’acte María Tenza Llorente, directora del Servei d’Estudis Registrals de Catalunya.

La cloenda ha anat a càrrec d’Immaculada Barral Viñals, directora general de Dret, Entitats Jurídiques i Mediació de la Generalitat.