Deganat | Màrqueting

Vídeos del 3rd Women Business & Justice European Forum (2021)

Els dies 4 i 5 de febrer de 2021 es va celebrar el 3rd Women Business & Justice European Forum, un esdeveniment en format on-line, organitzat pel Col·legi de l'Advocacia de Barcelona.

Tue Feb 09 09:30:00 CET 2021

• Sant Raimon de Penyafort

Més de 1.000 assistents en format presencial i on-line a les Jornades Formatives de l’ICAB amb motiu de #SantRaimon24

Ponents de referència han impartit els dies 10, 13 i 14 de juny del 2024 diverses conferències magistrals sobre temes de màxima actualitat en el marc dels actes de Sant Raimon, en format on-line i presencial a la seu de l’Il·lustre Col·legi de ...
  • Sant Raimon de Penyafort

Sant Raimon de Penyafort 2024. INSCRIPCIONS OBERTES!

Ja tenim aquí la Festivitat de Sant Raimon de Penyafort 2024 de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) que enguany, com a novetat, se celebra durant juny, amb un gran nombre d’activitats formatives, socials, esportives i col·legials.

#SantRaimon24: Torneig de Pàdel per parelles

Si ets col·legiat/da i t’agrada el pàdel, el divendres 7 de juny de 2024 tens una nova cita amb el Torneig de Pàdel que l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza en el marc de la celebració de Sant Raimon de Penyafort 2024.