Comunicació d'incidència o sol·licitud en relació a una designa d'ofici

Torn d'Ofici | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia | Serveis al Ciutadà / Justícia Gratuïta / Torn d’Ofici

Comunicació d'incidència o sol·licitud en relació a una designa d'ofici

Tramitació d’expedients en relació a incidències en el servei del Torn d’Ofici i Assistència al Detingut o sol·licituds diverses relacionades amb una designa d'ofici.

Des de l'àrea jurídica de la Comissió s'atenen les consultes jurídiques dels lletrats relatives a designacions efectuades d'ofici, i es realitzen les publicacions relatives a criteris i novetats vinculades al Torn d'Ofici, actualització de la pàgina web, i dades estadístiques.

La Comissió de Torn d'Ofici obre diligències informatives per a qualsevol incidència o consulta que es produeixi en una designació d'ofici. Tots els expedients informatius són resolts normalment per la Comissió del Torn d'Ofici.

Malgrat això, en el cas que es pugui detectar l'existència d'algun tipus de falta en la conducta de l'advocat, a proposta de la Comissió del Torn d'Ofici es procedeix a iniciar expedient disciplinari, previ acord de Junta de Govern.